Nr: #8192 Info: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/budujcom/public_html/index.php at 19 line
Buduj.com.pl - Portal budowlany
Nr: #8192 Info: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/budujcom/public_html/ads/libraries/lib-db.inc.php at 76 line

BASF rozpoczyna kampanię wizerunkową pod hasłem "Chemia, która łączy"

BASF tworzy „Chemię, która łączy“. Taka jest myśl przewodnia nowej, ogólnoświatowej kampanii wizerunkowej, która rusza z początkiem marca. Po raz pierwszy koncern BASF łączy prezentacje w mediach drukowanych, telewizji i Internecie w jednolitą w skali globalnej kampanię skierowaną do decydentów w gospodarce i społeczeństwie.

Motywy kampanii nawiązują do trendów globalnych, takich jak rozwój mobilności lub efektywność energetyczna, ale także do rozwiązań drobnych, codziennych problemów, takich jak plastry nierozpuszczające się w wodzie. BASF łączy przy tym chemię rozumianą jako naukę o relacjach między substancjami z relacjami między człowiekiem a jego środowiskiem. Chodzi tu o przezwyciężenie rzekomych sprzeczności:  w zimowym krajobrazie stoi dom z banknotów, do tego widać napis „Ciepłe domy kochają rachunki za energię” – pozornie jest to sprzeczność. Jednak BASF potrafi sprawić, że relacja między komfortem zamieszkania i kosztami energii będzie korzystna. Liczne materiały budowlane i izolacyjne produkowane przez BASF pozwalają na zmniejszenie zużycia energii i tym samym jej kosztów. „Chemia łączy, ponieważ tworzy dla wszystkich grup społecznych wartość dodaną. Nasza globalna kampania pokazuje, jak ważne są dla nas dobre i silne relacje z naszymi klientami, partnerami i pracownikami” – mówi Prezes Zarządu BASF dr Jürgen Hambrecht. W przeszłości dla każdego regionu prowadzone były różne kampanie wizerunkowe. Tym razem BASF po raz pierwszy chce zastosować tę samą myśl przewodnią kampanii w reklamach w mediach drukowanych, w spotach telewizyjnych i w Internecie zarówno w Europie, jak i w Ameryce Północnej i Południowej oraz w regionie Azji i Pacyfiku. „Jednolitej kampania na skalę globalną uczyni profil marki BASF bardziej wyrazistym na całym świecie. Poza tym powiązanie działań w jednej kampanii poprawia efektywność naszych inwestycji w markę” – wyjaśnia Elisabeth Schick, kierująca działem Communications & Government Relations w koncernie BASF. Kampania została opracowana przez międzynarodowy zespół składający się z pracowników działu Komunikacji w BASF we współpracy z agencją reklamową Wieden+Kennedy z Amsterdamu. Temat przewodni kampanii reklamowej będzie w przyszłości wykorzystywany w takich obszarach komunikacji marki jak na przykład employer branding czy komunikacja z klientem.

Więcej informacji o kampanii znajdą Państwo pod adresem www.basf.com.
 
 
O firmie BASF
BASF to czołowa firma chemiczna na świecie (The Chemical Company). Firma oferuje chemikalia, tworzywa sztuczne i dodatki uszlachetniające do produktów rolnych, specjalistyczne produkty chemiczne, a także ropę naftową i gaz. Jako niezawodny partner BASF pomaga swoim klientom z niemal wszystkich branż w odnoszeniu sukcesów. Dzięki wartościowym produktom i inteligentnym rozwiązaniom BASF odgrywa ważną rolę w rozwiązywaniu globalnych problemów, takich jak ochrona klimatu, efektywność energetyczna, żywienie i mobilność. W 2009 roku BASF odnotował wpływy ze sprzedaży w kwocie ponad 50 mld € i według stanu na koniec roku zatrudniał około 105 000 pracowników. Akcje BASF notowane są na giełdach papierów wartościowych we Frankfurcie (BAS), Londynie (BFA) i Zurychu (AN). Więcej informacji o firmie BASF znajduje się w Internecie pod adresem www.basf.com.

Artykuł dodał: Kamil Bielicki

Wszelkie prawa zastrzeżone. Copyright by buduj.com.pl © 2006 - 2024

Developed by Brodex | projekt graficzny: Marcin Gleń
serwery tani hosting w aBajt