Nr: #8192 Info: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/budujcom/public_html/index.php at 19 line
Buduj.com.pl - Portal budowlany
Nr: #8192 Info: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/budujcom/public_html/ads/libraries/lib-db.inc.php at 76 line

SUPER WYBÓR

“Super Wybór” to hasło rozpoczynającej się w lutym europejskiej kampanii reklamowej marki Purmo. Celem kampanii jest promowanie produktów Purmo jako najbardziej kompleksowej oferty na rynku, podkreślenie korzystnej relacji jakości do ceny oraz dalsze wzmocnianie pozycji Purmo - lidera branży. Kampania prezentuje markę Purmo, należącą do koncernu Rettig Heating, jako solidnego i bezpiecznego partnera - najlepszy wybór jakiego można dokonać na rynku. 

Dominującym elementem w kreacji reklam i innych materiałów promocyjnych jest charakterystyczny, okrągły emblemat “Super Wybór”. Znak ten pojawia się we wszstkich planowanych kreacjach: insertach do czasopism fachowych, materiałach POS, ulotkach, kalendarzach, bannerach www i e-newsletterach.

 
Grupą docelową kampanii są głównie odbiorcy profesjonalni - instalatorzy, dystrybutorzy i kontrahenci handlowi. Plan kampanii obejmuje komunikację ATL, materiały POS i akcje marketingu bezpośredniego. Od lutego do czerwca w specjalistycznym czasopiśmie “Magazyn Instalatora” ukażą się reklamy oraz inserty, a na wybranych portalach budowlanych pojawią się bannery reklamowe. Działania bezpośrednie, skierowane do profesjonalistów i kontrahentów handlowych, obejmują akcje mailingowe oraz e-newslettery. W ramach kampanii zostanie także przeprowadzony konkurs dla instalatorów współpracujących z marką.
 
- Głównym celem wiosennej kampanii marki Purmo jest przypomnienie instalatorom, że są dla nas najważniejszą grupą docelową oraz podkreślenie, ile znaczy solidny partner biznesowy w trudnych czasach. Koncern Rettig Heating zapewnia stabilność, wsparcie, najwyższą jakość oraz najdłuższe okresy gwarancji. Purmo to po prostu “Super Wybór” - wyjaśnia Emilia Dudek, kierownik działu marketingu Rettig Heating.
 
Poza Polską kampania będzie równolegle realizowana w Rosji, Rumunii, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Francji, Belgii, Holandii, Szwecji i Finlandii. Przygotowała ją duńska agencja Kunde, obsługująca Purmo w krajach Europy. Na polski rynek materiały zaadaptował dział marketingu Rettig Heating Sp. z o.o.
 
 
Informacja o firmie
Rettig Heating sp. z o.o. jest częścią koncernu Rettig ICC Group, największego światowego producenta grzejników. Sztandarową marką koncernu Rettig jest Purmo, niekwestionowany lider na wielu rynkach europejskich, również w Polsce. Pod marką Purmo w Polsce sprzedawane są grzejniki płytowe, grzejniki łazienkowe, dekoracyjne, konwektorowe, kanałowe, wodne i elektryczne ogrzewanie podłogowe oraz systemy rurowe. W Polsce firma posiada nowoczesną fabrykę w Rybniku gdzie produkowane są grzejniki płytowe oraz izolacja rolljet do systemu wodnego ogrzewania podłogowego.
Więcej informacji www.purmo.pl 

Artykuł dodał: Kamil Bielicki

Wszelkie prawa zastrzeżone. Copyright by buduj.com.pl © 2006 - 2024

Developed by Brodex | projekt graficzny: Marcin Gleń
serwery tani hosting w aBajt