Nr: #8192 Info: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/budujcom/public_html/index.php at 19 line
Buduj.com.pl - Portal budowlany
Nr: #8192 Info: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/budujcom/public_html/ads/libraries/lib-db.inc.php at 76 line

Więcej sklepów DDD Dobre Dla Domu

Od początku roku sieć DDD Dobre Dla Domu urosła o cztery nowe sklepy franczyzowe. W czerwcu i lipcu powstaną kolejne trzy.

Dobre Dla Domu jest siecią specjalistycznych sklepów z panelami, podłogami i drzwiami. Pierwszy franczyzowy sklep ruszył w marcu 2006 roku. Obecnie w systemie działają 35 salony w tym jeden własny. Od początku roku DDD uruchomiło sklepy w Grudziądzu i Opolu, w drugiej połowie kwietnia ruszył salon w Sosnowcu, a w połowie maja - w Opocznie. W czerwcu zostaną uruchomione 2 lokalizacje: w Radomiu i w Komornikach pod Poznaniem. Na początku lipca ruszy sklep w Zielonej Górze. Łącznie w 2009 roku DDD planuje uruchomić 20 nowych placówek.

 
Czas spowolnienia na rynku nieruchomości DDD zamierza wykorzystać na intensywny rozwój i pozyskanie atrakcyjnych powierzchni pod sklepy.
Nasi potencjalni franczyzobiorcy znacznie łatwiej znajdują teraz atrakcyjne lokalizacje za rozsądną cenę - wyjaśnia Marek Frątczak, Szef Działu Ekspansji sieci DDD. - Dzięki temu oraz atrakcyjnym warunkom zatowarowania, liczba zgłoszeń do naszego systemu jest porównywalna do początków 2008 roku.
Podobnie patrzą na biznes francyzobirocy sieci. Arkadiusz Wiater, franczyzobiorca Dobre Dla Domu z Grudziądza. Swój sklep DDD otworzył w styczniu tego roku. Po kilku miesiącach działalności planuje otwarcie kolejnego salonu.
Każdy biznes niesie ze sobą ryzyko. Jednak współpraca z siecią stwarza warunki, w których biznes jest bardziej bezpieczny - wyjaśnia Arkadiusz Wiater. - Czas kryzysu trzeba wykorzystać na umacnianie pozycji na rynku. Kto przetrwa, wyjdzie z kryzysu silniejszy. 
Przedsiębiorca zainteresowany franczyzą DDD powinien dysponować kwotą około 100 tys. zł., Dobre Dla Domu wraz z dostawcami dodatkowo inwestuje w każdy sklep 200 tys. zł. Pomysłem DDD na skuteczną konkurencję z sieciami marketów budowlanych jest tworzenie sklepów specjalistycznych, w których klient znajdzie najwięcej modeli drzwi, paneli i podłóg oraz może liczyć na fachowe doradztwo oraz pełen zakres usług okołosprzedażowych.

Artykuł dodał: Kamil Bielicki

Wszelkie prawa zastrzeżone. Copyright by buduj.com.pl © 2006 - 2024

Developed by Brodex | projekt graficzny: Marcin Gleń
serwery tani hosting w aBajt