Nr: #8192 Info: Function set_magic_quotes_runtime() is deprecated in /home/budujcom/public_html/ads/config.inc.php at 597 line

Milion użytkowników serwisu www KOŁO w 2008

Sanitec Koło ma 1 000 000 UV na stronie serwis łazienkowy KOŁO odwiedziło w tym roku milion osób, wkrótce będzie jego nowa wersja

Późnym wieczorem, 25 listopada 2008 r. stronę internetową Sanitec KOŁO – www.kolo.com.pl - odwiedził milionowy użytkownik w tym roku, a to oznacza, że w porównaniu z rokiem ubiegłym Sanitec Koło zanotował aż 25 procentowy wzrost odwiedzalności swojego serwisu.

„Jest to dotychczasowy rekord nie tylko naszej firmy, ale duże osiągnięcie na skalę całej branży. W ostatnich latach udaje nam się zwiększać ruch w Internecie przede wszystkim dzięki doskonałej znajomości charakterystyki tego medium oraz bieżącym śledzeniu pojawiających się w nich trendów. Szczególnie duże znaczenie w chwili obecnej ma dla nas optymalizacja różnych form obecności w wyszukiwarkach internetowych, np. w Google.” – mówi Artur Pszczółkowski – odpowiadający za działania Internetowe w Sanitec Koło CEE.

Od początku 2008 roku stronę Sanitec Koło odwiedziło 1 002 841 unikalnych użytkowników (UV), którzy wygenerowali ponad 22,182,627 odsłon (PV). Zazwyczaj pojedynczy użytkownik podczas swojej wizyty przegląda ponad 11 podstron, spędzając w serwisie więcej niż 6 minut. Jest to bardzo dobra statystyka - nie tylko w branży budowlanej. Ta stała i konsekwentna ekspansja utrzymuje Sanitec Koło na pozycji niezagrożonego branżowego lidera w Internecie.
 
 „Takie działania jak X Konkurs dla Architektów, czy wprowadzenie serii ceramiki łazienkowej i mebli Style dzięki poruszaniu się w optyce marketingu zintegrowanego - pozwoliły nam połączyć różne kanały dotarcia i otrzymać efekt synergii. Jest on widoczny także na naszych stronach internetowych.” - mówi Jacek Ciszewski, kierownik działu PR Sanitec Koło.
 
W chwili obecnej trwają ostatnie prace nad uruchomieniem zaktualizowanej wersji serwisu www.kolo.com.pl. Start nowej platformy planowany jest na pierwsze dni grudnia. Głównym celem przyświecającym twórcom nowego serwisu było dostosowanie jego wyglądu do charakteru marki, skrócenie czasu poszukiwania potrzebnych informacji, oraz ułatwienie przeglądania katalogu produktów. O ogromnej skali projektu może świadczyć konieczność uporządkowania niemal 5 tysięcy produktów wyposażenia łazienki czterech marek - KOŁO, KERAMAG, KORALLE i PANDA oraz uwzględnienia potrzeb siedmiu grup użytkowników. Podczas przygotowywania nowego serwisu przeprowadzono szereg badań, których celem było takie skonfigurowanie zawartości i strony wizualnej serwisu, aby maksymalnie ułatwić przyszłym użytkownikom odnalezienie poszukiwanych informacji.
 
*Źródło: Google Analytics

Artyluł dodał: kamil Bielicki

Wszelkie prawa zastrzeżone. Copyright by buduj.com.pl © 2006 - 2018

Developed by Brodex | projekt graficzny: Marcin Gleń
serwery tani hosting w aBajt