Nr: #8192 Info: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/budujcom/public_html/index.php at 19 line
Buduj.com.pl - Portal budowlany
Nr: #8192 Info: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/budujcom/public_html/ads/libraries/lib-db.inc.php at 76 line

Libet SA umacnia pozycję w segmencie premium

Libet SA, czołowy producent kostki brukowej, będący częścią międzynarodowego koncernu Tarmac, rozszerzył swoją ofertę o kolejny brand handlowy: Libet Impressio. Marką tą sygnowane będą płyty wet-cast, które dzięki specjalnej technologii produkcji doskonale odwzorowują strukturę i fakturę kamienia naturalnego, zapewniając przy tym wysokie walory użytkowe.
Misją firmy Libet jest kreowanie pięknego otoczenia wokół domu. – mówi Małgorzata Dobrowolska, Kierownik ds. Marketingu Libet SA - Nasze produkty cieszą się wśród niezależnych ekspertów opinią najlepszych w swojej kategorii. Pozycja lidera wyznaczającego trendy w branży obliguje nas do nieustannego rozwoju i starań, aby nasza oferta wpisywała się w kanony architektury. Linia płyt wet-cast Libet Impressio jest bezpośrednią odpowiedzią na potrzeby rynku.
To inspirujące połączenie piękna naturalnego kamienia z łatwością eksploatacji i konserwacji.
Libet Impressio jest, obok marek Libet Decco (kostki szlachetne)
i Libet Patio (kamień naturalny), trzecią marką firmy pozycjonowaną w segmencie premium. Nowy brand (podobnie jak dwa wcześniejsze) opracowany został przez Agencję Reklamową Anny Turkiewicz, która przygotowała także kampanię reklamową wszystkich trzech marek z oferty Libet SA.

Rozpoczęta niedawno kampania ma charakter wizerunkowy i stanowi rozwinięcie ubiegłorocznej kampanii launchowej marki Libet Decco, której nowatorskie podejście do prezentacji produktu przełamało branżowy schemat komunikacji. Graficzny leitmotiv zeszłorocznej kampanii (trzy kostki z uśmiechem) został bardzo pozytywnie odebrany przez otoczenie rynkowe i zyskał rangę rozpoznawalnego symbolu marki. Aktualna kreacja utrzymana jest w podobnej konwencji.

Tak jak przed rokiem, pierwszoplanową rolę gra w niej sam produkt. Istota koncepcji opiera się na przedstawianiu kostki w sposób niebanalny i podkreślaniu przez to wyjątkowości produktu. Głównym celem komunikacyjnym jest zbudowanie postrzegania firmy Libet jako lidera estetyki, a trzech brandów produktowych jako komplementarnej oferty, dającej wymagającym konsumentom szerokie możliwości aranżacyjne.

Kampania ATL została zaplanowana w dwóch falach: wiosennej
i jesiennej. Wykorzystywane obecnie kanały komunikacji obejmują przede wszystkim magazyny typu home & garden oraz tytuły budowlane, architektoniczne i hobbystyczne. W dalszej części kampanii planowane jest jej poszerzenie o inne klasy mediów. Równolegle z medialną kampanią reklamową realizowane są również działania z zakresu BTL .
źródło: Libet S.A.

Wszelkie prawa zastrzeżone. Copyright by buduj.com.pl © 2006 - 2024

Developed by Brodex | projekt graficzny: Marcin Gleń
serwery tani hosting w aBajt