Nr: #8192 Info: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/budujcom/public_html/index.php at 19 line
Buduj.com.pl - Portal budowlany
Nr: #8192 Info: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/budujcom/public_html/ads/libraries/lib-db.inc.php at 76 line

Historia rozwoju marki Purmo w Polsce

Niezawodność, solidne wykonanie i szczególne podejście do estetyki. Tak dziś, można określić producenta grzejników Purmo, firmę Rettig Heating. Wieloletnia obecność na rynku i pozycja lidera w swojej branży to z pewnością dowód na to, że Purmo trafnie odpowiada na potrzeby Klientów. Od ponad 15 lat, marka obecna jest w Polsce, gdzie z roku na rok cieszy się coraz większym powodzeniem.
Początki koncernu Rettig Heating
Historia koncernu Rettig Heating sięga 70 lat XVIII wieku, kiedy to Steffan Cerillius Rettig otworzył swój pierwszy warsztat produkcyjny. Dobrze rozwijająca się fabryka, dała początek następnym, które z czasem przerodziły się w prężnie działające zakłady. Purmo, specjalizujące się w produkcji urządzeń grzewczych, z Rettig Heating związana jest
od wczesnych lat 70. Marka swój początek wzięła w Finlandii, gdzie jako dobrze zapowiadająca się firma, weszła w skład koncernu Rettig i pod jego skrzydłami unowocześniła swoją linię produkcyjną. To pozwoliło firmie nabrać rozpędu i rozwinąć swoją działalność na europejskim rynku. Dynamiczny eksport skłonił koncern
do otworzenia kolejnych biur handlowych na terenie całej Europy. Dziś grzejniki Purmo, eksportowane są między innymi do Stanów Zjednoczonych i Azji.

Purmo w Polsce
W Polsce Purmo pojawiło się w 1992 roku, kiedy to koncern Rettig Heating przejął udziały ówczesnego importera fińskich grzejników w Polsce - prywatną firmą TKM. W wyniku
tej transakcji powstała firma Rettig Polska. Dzięki wysokim standardom wykonania grzejniki Purmo szybko zdobyły uznanie, zarówno wśród klientów indywidualnych,
jak i instalatorów. Nowa jakość, jaką na polski rynek wprowadził Rettig, odznaczała
się, przede wszystkim ciekawym połączeniem funkcjonalności i estetyki. Dla polskich klientów, przyzwyczajonych do starych, żeliwnych, zupełnie nie estetycznych grzejników, funkcjonalne, charakteryzujące się ciekawym designem, pasujące do wystroju każdego wnętrza, urządzenia grzewcze Purmo okazały się całkowitą innowacją.

Fabryka koncernu Rettig Heating w polskim Rybniku
W roku 1993 koncern Rettig zakupił część Huty Silesia w Rybniku. Obecnie znajduje
się tam jedna z największych fabryk jaką posiada koncern. Na trzech liniach produkcyjnych powstaje ponad 2 mln grzejników rocznie. W 2007 roku zostanie oddana do użytku nowa, nowoczesna hala produkcyjna. Już na samym początku swojej działalności fabryka
w Rybniku, jako pierwsza w Polsce, wdrożyła europejski system kontroli jakości ISO 9002. Firma Rettig Heating w swojej działalności kieruje się również Zintegrowanym Systemem Zarządzania Jakości i Środowiskiem, zgodnym z Certyfikatami ISO 9001 i ISO 14001.

Sieć dystrybucji w Polsce
Rettig Heating posiada największą sieć dystrybucji w Polsce spośród wszystkich firm konkurencyjnych. Składa się ona z ponad 250 dystrybutorów i kilku tysięcy punktów sprzedaży w całym kraju. W bogatej ofercie koncernu znajdują się m.in.: grzejniki płytowe, grzejniki łazienkowe, grzejniki dekoracyjne i wodne ogrzewanie podłogowe. Dzięki swej elastyczności, firma oferuje w ciągłej sprzedaży nie tylko grzejniki standardowe,
ale również nietypowe wielkości w szerokiej gamie 48 kolorów z palety RAL. Klienci, którzy zdecydują się na wybór grzejnika w nietypowym rozmiarze lub kolorze, nie muszą oczekiwać kilka tygodni na realizację swojego zamówienia. Wszystkie grzejniki Purmo mają atesty i dopuszczenia jakościowe większości krajów Zachodniej Europy. Atest Higieniczny wydany przez Państwowy Zakład Higieny umożliwia także stosowanie grzejników Purmo typu Hygiene, popularnie nazywanych grzejnikami szpitalnymi,
w pomieszczeniach o podwyższonych wymaganiach higienicznych, takich jak placówki służby zdrowia. Wytwarzane w Rybniku grzejniki zaspokajają potrzeby naszego rynku,
a także wielu innych krajów europejskich, w tym Wielkiej Brytanii i Niemiec. Grzejniki Purmo dostarczane są również na rynki wschodnie oraz azjatyckie, głównie do Chin
i Japonii.

Wysoka rozpoznawalność marki Purmo
Wśród grzejników Purmo największą popularnością cieszą się grzejniki płytowe, których sprzedaż na polskim rynku sięga 40% spośród wszystkich sprzedawanych urządzeń grzewczych. Coraz większym zainteresowaniem, cieszą się również, grzejniki dekoracyjne
i ogrzewanie podłogowe, którego popularność wzrasta szczególnie w ostatnich latach.
Z badań przeprowadzonych pod koniec 2003 roku, wynikało, że markę Purmo rozpoznaje co czwarty Polak. Marka Purmo jest także bardzo popularna wśród fachowców – instalatorów i projektantów. Aż 88 proc. ankietowanych projektantów i 76 proc. instalatorów zadeklarowało współpracę z firmą Rettig Heating. O uznaniu jakim klienci darzą markę Purmo świadczy również Laur Klienta, który przyznali jej konsumenci w 2006 roku.

Kompleksowa obsługa Klienta
Firma Rettig Heating przykłada olbrzymią wagę do kompleksowej oferty – od momentu wyboru i kupna grzejnika, po jego instalację i serwis gwarancyjny. Dlatego poza największą w Polsce siecią sprzedaży urządzeń grzewczych i 10- letnią gwarancją oferuje swoim klientom wsparcie i wiedzę ze strony Polecanych Instalatorów Purmo. Polecani Instalatorzy Purmo to program zrzeszający najlepszych fachowców w branży. Przed przystąpieniem do Klubu instalatorzy przedstawiają dokumentację ze swoich realizacji
i dodatkowo są dokładnie sprawdzani przez fachowców Purmo. Każdy z Polecanych Instalatorów otrzymuje certyfikat potwierdzający umiejętności w zakresie układania ogrzewania podłogowego Purmo oraz instalacji grzejników. Członkowie klubu stale rozwijają swoje umiejętności w trakcie licznych, kursów i szkoleń organizowanych przez firmę Rettig Heating. Otrzymują od koncernu Rettig również wsparcie marketingowe m. in. poprzez witryny internetowe dostępne w serwisie www.purmo.pl.

Nowe wyzwania w 2007 roku
Obecnie kierunek rozwoju marki Purmo wyznacza nowa strategia The Warm Society, która została przedstawiona na Targach ISH we Frankfurcie na początku marca br. Stawia
ona nowe cele przed marką Purmo oparte na takich podstawach jak: wybór, jakość, wsparcie i wiedza oraz nowe rozwiązania, których wdrożenie sprawi, ze marka Purmo nada ogrzewaniu specjalną rangę i dostarczy konsumentom najlepsze i kompleksowe rozwiązania grzewcze.

Rettig Heating Sp. z o.o.

Wszelkie prawa zastrzeżone. Copyright by buduj.com.pl © 2006 - 2024

Developed by Brodex | projekt graficzny: Marcin Gleń
serwery tani hosting w aBajt